جهت جلوگیری ازنفوذ باکتری ها و میکروب ها و ضدعفونی کردن چشم ها و تقویت دید آن و جلوگیری از آب مروارید چشم از سرمه چهارمغز کاملا طبیعی استفاده کنید.

برای سفارش با ما تماس بگیرید.


برچسب‌ها:

گاها افرادی هستند که اعتقادی به رژیم غذایی و درمان گیاهی ندارند و استفاده از دارو بنا به دلایلی برایشان میسر نیست، جهت این افراد مجموع سه روغن زیره ، روغن هویج و روغن ترخون(اصل) را به ناحیه شکم و پهلو ماساژ داده و با نایلکس پوشانده و با پیاده روی نیمه سخت یا ورزش تردمیل پهلوها و شکم را به سایز مناسب برسانید.

جهت تهیه روغن های اصل با ما تماس بگیرید.

مدیریت: مهدی صیادی

داروخانه گیاهی شفا 09132601963 و 09398647788


برچسب‌ها:

خداوند بزرگ وآفریننده جهان هستی را در عبادتگاه ها و صومعه ها نمی توان یافت به ذره ذره جهان بی کران که نگاه کنی او را می بابی.

غذاها ، نان مصرفی، روغن های نباتی و سرخ کردنی که متاسفانه به جای رطوبت کاری مفاصل فقط و فقط چربی کبد، چربی خون و ناراحتی های عروقی برای ما به ارمغان می آورند و تنش های عصبی روزمره که با دارا بودن مواد افزودنی و رنگی چون رب، نوشابه و ... را می توان خنثی کرد و الحمدالله توانسته ایم چربی اضافی و سموم بدن را با کپسول گیاهی لاغری فوق مرکب که متشکل شده اند از صمغ لاک مغسول، مصطکی ،صمغ ایرانی و ...بدون عمل و تحرک و ورزش برای کسانی که توانایی ورزش کردن ندارند و یا با زندگی امروزه وقت آن را ندارند را به شما هدیه کنیم.

این کپسول های کاملا گیاهی فقط چربی های ناحیه پهلو ، شکم و باسن را آب می کند و به تنظیم قند خون، فشارخون،  چربی خون نیز کمک می کند.

با تماس با ما این کپسول های گیاهی فوق مرکب لاغری به سایر نقاط کشور ارسال خواهد شد.

مدیریت مهدی صیادی

دارخانه گیاهی شفا 09132601963 و 09398647788


برچسب‌ها:

درمان قطعی انفلوانزا...

استفاده از شربت گیاه مورد


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394برچسب:درمان انفلوانزا,انفلوانزا,انفلانزا,انفولانزا,, | 22:58 | نویسنده : مهدی صیادی |

رفع بیماری انفلوآنزا فوری فوری ...

1) استفاده از سیر رنده شده روزانه سه حبه قبل از صبحانه ، قبل از نهار ، قبل از شام.

2) استفاده از کپسول پودر سیر.

3) استفاده از دمنوش بومادران.... (قاتل انفلوانزا)


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 آذر 1394برچسب:انفلوانزا,رفع بیماری انفلوانزا,سیر,کپسول سیر,دمنوش,بومادران,قاتل انفلوانزا, | 21:51 | نویسنده : مهدی صیادی |

1- درمان زخم ها و کبودی ها، بریدگیها و خراشیدگی های پوست.

2- ترمیم سوختگی های خفیف و شدید.

3- درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی هموروئیدی.

4- برطرف کننده ناراحتی ها و التهابات پوستی( تبخال، تاول، اگزما، پسوریازیس، قانقاریا).

5- تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل( کمردرد، آرتروز، زانودرد، رماتیسم وسیاتیک).

6- برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها( دررفتگی و رگ به رگ شدن).


برچسب‌ها:

دمنوش گل پنیرک با طعم ملایمی که دارد می تواند بدون شیرین کننده اغلب ذائقه ها را راضی کند.

دمنوش گل پنیرک برای عفونت مثانه، اسهال خونی موثر است. و برای کسانی که دچار یبوست و دارای معده و روده های تنبلی هستند توصیه می شود.انسداد مجاری کبد را باز میکند و موجب ازدیاد ادرار می شود.

همچینین تا ثیر آن در درمان سرماخوردگی نیز تایید شده است و برای التهاب حلق و گلو مفید است.

موارد منع مصرف:

1) افرادی که سابقه آلرژی به گیاهان دارویی دارند باید در مصرف پنیرک احتیاط کنند.

2) بیماران مبتلا به دیابت و یا افرادی که بدنشان به تغییرات قند خون حساسیت نشان میدهد، باید با توجه بیشتری این گیاه را مصرف کنند ، زیرا ممکن است سبب کاهش قند خون گردد.


برچسب‌ها:

زنیان یا تخم گیاه از نظر طبیعت مانند زیره گرم و خشک است و از نظر خواص ضد اسپاسم، تونیک، محرک و بادشکن است.

له کرده و کوبیده آن به عنوان داروی استعمال داخلی برای رفع بیماری های معده و کبد و ناراحتی گلو و سرفه و روماتیسم تجویز می شود. زنیان منبع بسیار غنی از تیمول ضدعفونی کننده است. در هندوستان از زنیان به عنوان ضدعفونی کننده و برای تقویت معده و همچنین بادشکن و برای قطع اسهال و رفع سوء هاضمه و درد های حاد شکم یا قولنج تجویز می شود.

ریشه گیاه نیز به عنوان مدر و بادشکن به صورت دم کرده مصرف می شود.


برچسب‌ها:

برای درمان سوزش ادرار می توان از داروهای ختمی، پنیرک و کاسنی استفاده کرد. همچنین داروی گیاهی به نام سه پستان برای درمان سوزش ادرار بسیار مفید است.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:سوزش,سوزش ادرار,ختمی,پنیرک,کاسنی,سه پستان,داروی گیاهی,عطاری,شفا, | 10:28 | نویسنده : مهدی صیادی |

جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش مهمی دارد.

از دیگر خواص جینسینگ:

1)افزایش توان ذهنی

2) افزایش قدرت جسمانی

3) بهبود فعالیت حافظه

4) افزایش شادابی و نشاط

5) افزایش قدرت تحمل و پایداری

6) از بین بردن استرس

7) مقابله با پیری و عوارض آن

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

میخک از نظر طب قدیم ایران خیلی گرم و خشک است و دارای خواص بسیاری است.

خواص میخک:

1) برای رفع دندان درد مفید است.

2) برای رفع  گوش درد یه قطره از روغن میخک در گوش بچکانید.

3) میخک تقویت کننده حافظه است، کسانیکه حافظه ضعیف دارند باید از دم کرده میخک استفاده کنند.

4) میخک از سرطان جلوگیری کرده ، حتی درمان کننده سرطان می باشد.

5)برای رفع سردرد مفید است.

6) مقوی معده و جهاز هاضمه است.

7) کبد و کلیه را تقویت میکند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

امام صادق (ع):

سنجد ، گوشتش گوشت می رویاند، هسته اش استخوان را رشد میدهد، پوستش پوست را می پرورد .... رگ جذام را به کلی از میان می برد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:سنجد,گوشت,پوست,استخوان,رشد, | 12:56 | نویسنده : مهدی صیادی |

پیامبر اکرم(ص):

به حنا خضاب بندید؛ چرا که دیده را جلا می دهد، مو بر می رویاند، بو را خوشبو می سازد و همسر مرد را آرامش می بخشد.

امام هادی (ع):

شانه کردن با شانه عاج ، مو را بر سر می رویاند، کرم ها را از مغز ، دور می سازد ، تلخه را فرو می نشاند و لثه و گوشت میان دندان ها را پاک و تمیز میکند.

امام صادق(ع):

سرمه ، مو بر می رویاند، دیده را تیزی می بخشد و انسان را بر طولانی ساختن سجده ، یاری می رساند.

امام رضا(ع):

انجیر، بوی بد دهان را می برد، دهان و استخوان ها را استحکام می بخشد ، موبر می رویاند و با وجود آن دیگر به دارویی نیازی نیست.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 مهر 1394برچسب:درمان کم مویی,انجیر,حنا,شانه عاج,سرمه,مو,چشم, | 12:12 | نویسنده : مهدی صیادی |

تُخَمِّه(روی هم خوری)....

در طب سنتی روی هم خوری باعث فساد غذا در معده می شود.غذاهایی که نباید باهم خورده شوند و در صورت خوردن باعث فساد و بیماری هایی ذیل می گردد:

1- شیر و ترشی: مستعد پنیر شدن داخل معده شده و سمیت ایجاد می کند.

2- ماهی و شیر: هر دو غلیظ هستند و باعث بیماری برص و پیسی می شود.

3- ماست و ترب: هردو غلیظ هستند و باعث درد معده و روده می شوند.

4- ماست و پنیر: مستعد بسته شدن ماست در معده می شود.

5- نان خالی: باعث تخریب معده می شود.

6- مرغ و ماهی: باعث درد دندان می شود.

7- ماهی و تخم مرغ: باعث قلنج و بواسیر می شود.

8- سرکه و برنج(سالاد): باعث درد روده می شود.

9- خوردن گوشت حیوانات وحش و شکار: باعث نسیان و فراموشی می شود.

10- مداومت در تخم مرغ: باعث بیماری طحال ، معده و تنگی نفس می شود.


برچسب‌ها:

بسیاری از امراض دفع کننده امراض دیگری هستند به عنوان مثال اشخاصی که دچار بواسیر می شوند از مرض وسواس و جنون در امان هستند.

کسانی که به اسهال مبتلا می شوند از کری در امان هستند و کسانی که سرفه و سرماخوردگی مبتلا می شوند از مرض طاعون و یا ویروسی که منجر به بیماری خطرناکی می شوند نجات می یابند ویا خانم های بارداری که به ویار مبتلا نمی شوند دچار سردرد های ناشی از بخارات صعودی به سر می شوند.

نتیجه: خداوند بزرگ هیچ چیزی را بیهوده نیافریده و اینکه در احادیث روایت شده بیماری کفاره گناهان است میتوان به این موضوع نسبت داد و ...


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:بیماری,سردرد,خانم ها, ویار,سرفه,سرماخوردگی,طاعون,ویروس,بواسیر, | 23:39 | نویسنده : مهدی صیادی |

مورخه 1394/05/14 در امامزاده شاهزاده اسحاق نوش آباد جلسه ای در خصوص آشنایی با طب سنتی و روش های صحیح زندگی کردن با توجه به پرهیزات و تدبیرات رژیم غذایی و آشنایی و درمان بیماری هایی از قبیل قندخون، چربی خون، فشار خون، قلب، شپش موی سر و..... جهت خواهران بسیجی به مدت 45 دقیقه اجرا شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 16 مرداد 1394برچسب:جلسه طب سنتی, | 23:56 | نویسنده : مهدی صیادی |

التهاب های پوستی بدن (خارش،اگزما ، کهیر و....) و کلیه التهابات بدن ناشی از کثیفی خون می باشد. باتوجه به اغذیه ناسالم و استفاده از فست فودها و نوشابه های صنعتی خون شخص را کثیف نموده و غلیظ شده و از ناحیه پوست دچار التهاب می گردد و در داروهای شیمیایی مستقیما به سراغ پماد ساختنی رفته که این امر از لحاظ عقلانی امری ناصحیح می باشد چون به طور مثال اگر خودروی شما ایراد پیدا کند به هیچ عنوان دستمال به روی کاپوت و بدنه نمیکشید و مستقیما کاپوت را بالا زده و عیب موتور را شناسایی می کنید ؛ بنابراین بدن انسان نیز همین خاصیت را دارد باید خون انسان و کبد مورد بررسی قرار گیرد و خارش ها ناشی از (گرمی) و برودت (سردی) می باشند که هرکدام داروهای دم نوش جداگانه دارند و اگر بخواهیم از داروهای شیمیایی پیروی کنید روغن مالشی در طب سنتی وجود دارد که مسکن التهاب می باشد. در صورت تمایل خدمت گذار شماییم.....


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:التهاب,التهاب پوستی,پوست,اگزما,کهیر,خارش,خون,کبد,فست فود,داروهای شیمیایی,پماد ساختنی,گرمی,سردی,برودت,, | 21:32 | نویسنده : مهدی صیادی |

امام صادق (ع): سرمه، توان همبستری را افزون می سازد.

امام رض(ع): بر تو باد سرمه سیاه؛ چرا که دیده را جلا می دهد، مژگان را می رویاند، دهان را خوشبو می سازد و بر توان جنسی می افزاید.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:سرمه,سرمه کشیدن,توان جنسی,همبستری,چشم,مژه,دهان, | 23:9 | نویسنده : مهدی صیادی |

چای سبز ماده پیشگیری مهمی در قبال سرطان افزایش چربی های خون، سفت شدن رگ ها و اسهال ناشی از باکتری ها دارد در عفونت های قارچی ، ویروسی نظیر سرماخوردگی عادی نیز مفید است، و قوه بینایی شما را تقویت نموده حال در صورتی که چای سیاه با توجه به مواد افزودنی و اسانسی و عطری که در پی دارد باعث ایجاد سنگ کلیه در افرادی که کلیه آنان دچار التهاب و سنگساز می شود و باعث کثیفی خون که عوارض آن خارش ، اگزما ، کهیر و جوش و... شده لذا مصرف آن فقط نشاط کاذب به شخص تحمیل نموده که عوارض ذکر شده در دراز مدت تاثیر گذاشته لذا مصرف آن را قطع کنید و سعی کنید از چای سبز به همراه گیاه به لیمو استفاده نمایید. چون چای سبز چربی سوز قوی می باشد و این امر باعث تندخویی در فرد شده که مکمل آن با به لیمو دم نوش شود که باعث آرامش خاصی در شخص می شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394برچسب:چای,چای سبز, چای سیاه,اگزما,کهیر,جوش,چربی سوزونشاط,آرامش,به لیمو,دم نوش,سنگ کلیه, | 22:3 | نویسنده : مهدی صیادی |

1- انجیر:

پیامبر خدا(ص) : انجیر، تازه و خشک بخورید چرا که بر قدرت همبستری می فزاید، بواسیر را ریشه کن می کند و برای درمان نقرس و سردی مزاج سودمند است.

2- تره:

امام صادق (ع): آن را بخور، چرا که در آن چهار ویژگی است: بوی دهان را خوش می سازد، باد ها را از بدن می راند،بواسیر را ریشه می کند، وبرای کسی که بر خوردن آن مداومت ورزد؛ مایه ایمنی از جذام است.

3- سنجد:

امام صادق(ع): سنجد کلیه ها را گرم می کند، معده را پاک می سازد و مایه ایمنی از بواسیر و تنگ دستی است.

4- زردک:

امام صادق(ع): مایه ایمنی از قولنج و بواسیر است و توان نزدیکی را تقویت می کند.

5- برنج:

امام صادق(ع): برنج خوب خوراکی است! روده ها را فراخ می کند و بواسیر را ریشه کن می سازد. ما بر مردم عراق غبطه می خوریم که برنج و خرما می خورند این دو روده ها را فراخ می کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:بواسیر,درمان بواسیر,قولنج,معده,سنجد,کلیه,بوی دهان,سرد مزاجی,نقرس,انجیر,تره,سنجد,برنج,خرما,زردک,, | 23:23 | نویسنده : مهدی صیادی |

از بیماری هایی که به ندرت در مردها اتفاق می افتد و عارضه و ناراحتی هایی را دربر دارد نعوظ های طولانی مدت که منشا آن عصبی می باشد و در دراز مدت این بیماری باعث شده به مویرگ ها و سایر عروق فشار وارد شده و از جمله عوارض آن فشار به قلب و بالا رفتن فشارخون و سردرد شود لذا جهت مداوا از داروهای گیاهی می توان بنا به تشخیص نوع مزاج غالب استفاده نمود و الحمدالله در این زمینه با توجه به تشخیص بیماری راه کارهایی که اصل ریشه یابی و پرهیزات و برنامه غذایی و استفاده از داروی گیاهی بدون عوارض گزارش شده تدبیراتی اتخاذ و به فضل خدا شفا حاصل خواهد شد.

در صورت تمایل جهت درمان خدمتگذاریم....


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:نعوذ طولانی, بیماری مردان, مرد, آلت تناسلی,قلب, فشارخون,مزاج,مویرگ, | 22:6 | نویسنده : مهدی صیادی |

اسیدی شدن خون (ترش شدن) در اثر تنفس سطحی و بدکار کردن اعصاب و عضلات، درد که موجب فرمان واکنش استرس غیر ارادی صادر میشود که قلب سریع تر کار می کند. کبد قند و چربی را برای تامین انرژی آزاد می کند عوامل لخته کننده خون برای جلوگیری از خون ریزی زخم ها افزایش می یابند در صورت مزمن بودن وضعیت ، هورمون های استرس افزایش یافته و در افراد ستیزه جو اغلب عادات نامناسب از قبیل پرخوری ، استعمال دخانیات و مصرف الکل هم دارند

درمان:

1-  استفاده از چای بادرنجبویه خداقل روزانه سه نوبت.

2- استفاده از معجون (اعصاب ، استرس ، نگرانی، سردرد، حافظه ) روزی دو قاشق مرباخوری با عسل موثر- درصورت تمایل به استفاده از دارو تماس حاصل فرمایید...


برچسب‌ها:

گرم در آخر و خشک در اوایل آن.

افزاینده نیروی جنسی و مقوی امعا خصوصا روده کوچک.

زیاد کننده جوهر مغز.

با عسل یا شکر جهت سرفه و اعنت بر اخراج چرک ریه و تقویت باه.

مغز آن اغلظ مغز هاست و اکثار خوردن آن مولد ریاح و کشیدگی معده، مضر معده و مهیج قی.

مصلح آن در سرد مزاج ماءالعسل و در گرم مزاج سکنجبین و جلاب و پوست گرفته آن سریع العبور و با پوست آن حابس بطن و سردرد آور و مصلح آن جوارشات مسهله.

پوست سبز آن در غایت قبض و دو دانگ آن حابس اسهال کهنه و جفت آن به دستور.

روغن آن برای رشد ابروها مفید است.


برچسب‌ها:

نگهدارنده جوهر مغز مخصوصا با نبات و مقوی بینایی.

ملین طبع و حلق.

شیره آن با شکر برای سرفه و خشونت سینه و حنجره.

برای زخم روده ها و مثانه و سوزش ادرار ناشی از تند و تیزی ادرار....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

مقوی اعضای رییسه مخصوصا مغز می باشد.(مخصوصا با مویز و انجیر سفید)

کوبیده آن با انجیر برای تلیین طبع مجرب

به دلیل روغنی بودن سریع فاسد می شود.

زیاد خوردن آن باعث ورم لوزه ها و زخم های دهانی وبرای گرم مزاجان مضر

اصلاح: با آب انار و سکنجبین


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:گردو,خواص گردو,آب انار,سکنجبین,گرم مزاجان,ورم لوزه,زخم دهان,مغز,انجیر,مویز, | 20:55 | نویسنده : مهدی صیادی |

گرم و خشک است.

رطب که تازه آن است گرم و تر است.

مصرف به اندازه آن در افراد سالم تولید کننده خون خوب است.

برای بیماری های ناشی از سردی مثل انواعی از فلج و کوفتگی مفید است.

همراه با بادام به عنوان چاق کننده و مقوی بسیار خوبی است.

210 تا بادام پوست گرفته + 42 خرمای پوست گرفته+ 21 قاشق دارچین کاملا له و 21 قسمت هر روز یک قسمت....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:خرما,گرم,خشک,تر,اخلاط,تقویت نیروی جنسی,آفت دهان,سردرد,انسداد جگر,طحال,فلج,کوفتگی,تولید کننده خون, | 16:45 | نویسنده : مهدی صیادی |

گرم و خشک است.

تحلیل برنده مواد است.

خشک کننده رطوبات معده و مفاصل می باشد.

رقیق کننده خون است.

ایجاد حیض و عرق.

از بین برنده ضرر آب های مختلف و هوای وبایی و تعفن خصوصا با سرکه آن....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

مفتح سده و مقوی شهوتین طعام و باه است.

دافع مضرت هوای وبایی و طاعون و اختلاف آبها خصوصا اول ورود در شهرها خوردن خام آن با نان

مدر بول و حیض و شکننده سنگها

کاملا پخته آن کثیرالغذا و ملین طبع و مسکن ترش کردن و پخته آن با چربی دنبه جهت تنقیه سینه و شش از اخلاط لزجه

پخته آن با سرکه و یا پرورده آن با سرکه جهت یرقان و بزرگی طحال و برانگیختن اشتها و تقویت هاضمه و منع دل به هم خوردگی صفراوی و بلغمی....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 مهر 1393برچسب:پیاز,رفع بوی پیاز,بول,حیض,وبا,طاعون,یرقان,طحال,برانگیختن اشتها,تعفن هوا,کرم معده,خلط,, | 19:40 | نویسنده : مهدی صیادی |

این گیاه نیز از خانواده بادمجان و گوجه فرنگی است.

اقسامی از آن کاملا سمی هستند.

بهترین نوع مصرف آن برشته و تنوری است.

اما مصرف آن به صورت سالاد الویه اصلا توصیه نمی شود.

جوانه ها و اطراف آنها و قسمت های سبز شده دارای مواد سمی سولانین هستند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:سیب زمینی,سولانین, | 21:36 | نویسنده : مهدی صیادی |

گرم وخشک است.

مولد سودا است.

مصرف زیاد آن باعث بد رنگ کننده رخسار می شود.

باعث درد پهلو و بواسیر و برخی انواع  جوش های پوستی....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

فصل پاییز: طبیعت سرد و خشک

مخالف طبیعت انسان(گرم و تر): نیاز به مراقبت بیشتر

در مناطق کم باران: عوارض شدیدتر

افراد کهنسال و افراد دارای مزاج سرد و خشک: مراقبت بیشتر

حفاظت بدن: از حرارت آفتاب ظهر و برودت صبحگاهی

پرهیز از خواب میانه روز و مصرف زیاد مواد غذایی ونوشیدنی ها

جهت پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی: پوشاندن سر در طول شب

پوشاندن 3 نقطه مهم برای افرادی که زیاد سرما می خورند(فرق سر ، گلو ، کف پا)

مصرف مواد دارای طبیعت گرم و تر: مغز و میوه هایی مانند سیب ، به (مربا + زعفران و یا خورشت + زعفران جلو گیری از یبوست) ، گلابی (مقوی قلب) ، انگور و خربزه شیرین ، بادام با شیر (مغز ها)

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

باقلای تازه : در درجه اول سرد و تر است.

باقلای خشک : در درجه اول سرد و در درجه دوم خشک است.

خروج باقلا از معده به سرعت انجام می گیرد و موجب ترمیم زخم های امعا و از بین بردن اسهال و استفراغ می شود. در ضمن باقلا باعث تسکین سرفه و تقویت نیروی جنسی می شود....

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

گرم و خشک است.

خام آن نفاخو دیر هضم و پخته آن حالت غذایی بیشتری دارد. خام آن تولید کننده سودا است و برای بیمارانی که مستعد تولید سودای غیر طبیعی هستند نا مناسب است.

بهتر است با گوشت مرغ جوان پخته شود...

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:کلم,سرفه مزمن,کاهو,سالاد,نفاخ,سودا,گرم,خشک, | 14:57 | نویسنده : مهدی صیادی |

1- غذایی غلیظ است.

2- غذای غلیظ غذایی است که در بدن خون غلیظ تولید میکند.

3- نفاخ و دیر هضم و اکثار آن ایجاد کننده دل درد و اسهال می شود.

4- همچنین مصرف قارچ باعث ایجاد انسداد در مجاری مختلف بدن به ویژه کبد می شود.....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 مهر 1393برچسب:قارچ,غذای غلیظ,خون غلیظ,سکته,فالج,قولنج,, | 9:23 | نویسنده : مهدی صیادی |

1- سرد و تر است.

2- صاف کننده خون و تولید کننده خون صالح و رقیق و بهتر از خون حاصل از سایر سبزیجات

3- مسکن حدت خون و صفرا و خشکی ناشی از سودا و صفرا

4- کاهنده تشنگی و التهاب و باز کننده انسداد ها

5- مانع سردرد ها و نزله ها و سرفه هایی که از گرمی و خشکی هستند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

پرهیزات:

1- غذاهای چرب و سرخ کردنی در این فصل را کمتر کنید.

2- استفاده از میوه های تابستانی را در این فصل کمتر کنید.

3- در این فصل کمتر با کسی روبوسی کنید و بعد از دست دادن با مایع دستشویی دست را بشویید.

و ...


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:سرماخوردگی,رفع بیماری سرماخوردگی,کرفس,گل نسترن,پونه, رازیانه,جوشانده,, | 22:15 | نویسنده : مهدی صیادی |

ریحان:پشه و مگس از بوی ریحان فرار می کنند. چند شاخه ریحان در باغچه بکارید و با حشرات مزاحم مبارزه کنید.

پوست لیمو خشک: برای دفع بید و مورچه از قفسه لباس کیسه محتوای پوست لیمو خشک در آن بگذارید.

پونه: دافع حشرات است و مار با آن دشمنی دیرینه دارد....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

جهت کاهش نیروی جنسی در آقایان بایستی از داروهای گیاهی که فشار خون را کاهش می دهد استفاده نمایید. بطور مثال جوشانده تخم کاهو صبح ناشتا .

پرهیزات: مرغ، تخم مرغ، گوشت بره، کباب ، موز، نارگیل ، عرق رازیانه.

اغذیه و سبزیجات:عدس، کاهو، قهوه، قرا، ماست، هندوانه، ترخون،خیار.


جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید...

عطاری و گیاهان دارویی شفا09398647788


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:کاهش نیروی جنسی,فشارخون,آقایان,شفا, | 23:55 | نویسنده : مهدی صیادی |

یکی از نعمت های بزرگ انسان که خداوند حکیم به ما عطا نموده نعمت بزرگ چشم می باشد. این دوربین بسیار حساس و دقیق می باشد که اگر اشکالی  در آن به وجود آید لذت زندگی به حداقل می رسد.

جهت تقویت چشم: مصرف بادیان، جگر گوسفند و شلغم می باشد.....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

منبع غنی روی: جگر گوساله، تخم کدو(مغز)،گوشت بوقلمون، انواع گوشت قرمز و گوشت پرنده.

منبع غنی ویتامین A: برگه زردآلو، برگه هلو، هویج، اسفناج، گریپ فروت، ماهی ، کلم بروکلی ، کاهو.

منبع غنی ویتامین B2: شیر، جگر، پنیر، ماهی، تخم مرغ.

منبع غنی ویتامین B5: گوشت قرمز، سبوس غلات، جگر، قلوه، دل، جوجه.

منبع غنی ویتامین  E: جوانه گندم، دانه سویا، کلم بروکلی، اسفناج، تخم مرغ، روغن های گیاهی.

منبع غنی مس: نخود فرنگی ، گندم، پیاز، گوجه، کلم بروکلی، سبوس گندم.

منبع غنی منگنز: غنی های گیاهی، چغندر،زرده تخم مرغ، دانه غلات ، سبزی های برگ تازه


برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.